^Вверх

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


МЕНЮ САЙТУ

Корисні лінки

«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у освітньому процесі, так і з перепланування класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

Цьогоріч у закладі було організовано роботу чотирьох інклюзивних класів для 6 учнів та 1 інклюзивну групу та трьох вихованців дошкільного підрозділу закладу. Інклюзія – це сектор освіти, у якому досі суспільство має більше запитань, аніж відповідей. І якщо кожному громадянину не обов’язково досконало орієнтуватися у цій тематиці, адже достатньо базових знань, то педагогічні працівники закладу, які проводять інклюзивне навчання, повинні бути обізнані з особливостями роботи в зазначеному освітньому середовищі.

Саме тому в структурі методичної роботи закладу було організовано роботу навчального семінару з теми «Організація роботи в інклюзивному класі (групі)». Відповідно до плану роботи цього методичного структурного підрозділу на 2018-2019 навчальний рік,   31.10.2018 року в основному приміщення закладу відбувся навчальний семінар відповідної категорії педагогічних працівників з теми «Особливості діяльності педагогічних працівників в умовах інклюзивного освітнього простору: компетентності, взаємодія, співпраця, командний підхід».

Під час роботи семінару були розкриті питання:

компетентності педагога для реалізації інклюзивного навчання (Зубчик Г.П., заступник директора з навчально-виховної роботи);

асистент вчителя (вихователя): взаємодія з педагогами та дітьми (Мамчур Н.А., вчитель-логопед, керівник навчального семінару);

співпраця членів команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (Зубчик Г.П., заступник директора з навчально-виховної роботи);

індивідуальна робота асистента вчителя з дитиною з особливими освітніми потребами (Ющук Л.С., Рибак Л.П., Сосновчик Г.О., асистенти вчителя).

Учасники навчального семінару мали змогу отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі створення якісного інклюзивного середовища в   закладі.

 CMm7NYroMbs 000

QirkpDRrizE 000

ultP1Katt Q 000

Додати коментар

Автору некоректних коментарів доступ до сайту буде заблокований.


Захисний код
Оновити

КАЛЕНДАР НОВИН

Березень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Educational Era

1524428277

Реєстрація в ДНЗ

regdnz

1522672676 converted

Українське ділове мовлення. Календар свят

ПОГОДА