^Вверх

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


МЕНЮ САЙТУ

«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у освітньому процесі, так і з перепланування класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

Цьогоріч у закладі було організовано роботу чотирьох інклюзивних класів для 6 учнів та 1 інклюзивну групу та трьох вихованців дошкільного підрозділу закладу. Інклюзія – це сектор освіти, у якому досі суспільство має більше запитань, аніж відповідей. І якщо кожному громадянину не обов’язково досконало орієнтуватися у цій тематиці, адже достатньо базових знань, то педагогічні працівники закладу, які проводять інклюзивне навчання, повинні бути обізнані з особливостями роботи в зазначеному освітньому середовищі.

Саме тому в структурі методичної роботи закладу було організовано роботу навчального семінару з теми «Організація роботи в інклюзивному класі (групі)». Відповідно до плану роботи цього методичного структурного підрозділу на 2018-2019 навчальний рік,   31.10.2018 року в основному приміщення закладу відбувся навчальний семінар відповідної категорії педагогічних працівників з теми «Особливості діяльності педагогічних працівників в умовах інклюзивного освітнього простору: компетентності, взаємодія, співпраця, командний підхід».

Під час роботи семінару були розкриті питання:

компетентності педагога для реалізації інклюзивного навчання (Зубчик Г.П., заступник директора з навчально-виховної роботи);

асистент вчителя (вихователя): взаємодія з педагогами та дітьми (Мамчур Н.А., вчитель-логопед, керівник навчального семінару);

співпраця членів команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (Зубчик Г.П., заступник директора з навчально-виховної роботи);

індивідуальна робота асистента вчителя з дитиною з особливими освітніми потребами (Ющук Л.С., Рибак Л.П., Сосновчик Г.О., асистенти вчителя).

Учасники навчального семінару мали змогу отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі створення якісного інклюзивного середовища в   закладі.

 CMm7NYroMbs 000

QirkpDRrizE 000

ultP1Katt Q 000

Додати коментар

Автору некоректних коментарів доступ до сайту буде заблокований.


Захисний код
Оновити