^Вверх

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


МЕНЮ САЙТУ

Корисні лінки

Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі.

kmZVsmvBXCM 000

З цією метою 14 листопада 2018 року в закладі було проведено психолого-педагогічний консиліум, матеріали та рішення якого допоможуть педагогам враховувати рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5-го класу, психологічні особливості 10-11-річних школярів, проаналізувати проблеми, з якими учні стикаються в адаптаційний період, виробити шляхи їх подолання.

Методичний захід проходив за планом:

1. Актуальність проблеми адаптації учнів 5-х класів щодо навчання в основній школі (заступник директора з НВР Зубчик Г.П.)

2. Психологічні особливості дітей 10-11 років. Матеріали діагностики. (практичний психолог Боровець О.П.)

3. П'ятикласники в позаурочний час: захоплення, умови формування творчих здібностей, перспективи (заступник директора з НВР Лукавенко Т.П., педагог-організатор Савчук Т.І.)

4. Фізіологічні особливості дітей 10-11 pоків. Стан здоров'я п'ятикласників. (медична сестра Касянчук Г.В.)

5. Співпраця «Учитель- учень». Виступи вчителів-предметників.

6. Перші кроки щодо порозуміння. Психолого-педагогічна характеристика класу (класні керівники 5 класів Боровець Л.І., Мамчур О.М.)

На завершення учасники психолого-педагогічного консиліуму виробили рекомендації:

вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах протягом 2018-2019 н. р:

- враховувати в освітньому процесі вікові психофізіологічні особливості учнів;

- формувати активно – пізнавальне відношення учнів до свого предмету;

- розвивати навички самостійної роботи: користування додатковою літературою, словниками, довідниками, інтернет – ресурсами;

- спонукати учнів до вивчення правил, практичного їх застосування за допомогою інтерактивних методів (робота в групах, парах, форма діалогу);

- розвивати уважність, вміння зосереджуватися на окремих деталях;

- дотримуватися єдиних вимог до усного та писемного мовлення;

- пропагувати роль книги в житті людини, сприяти розвиткові виразності читання;

- на кожному уроці проводити фізкультхвилинки;

- виховувати почуття відповідальності за отримані знання;

- враховувати принципи роботи з обдарованими дітьми, які мають високі потенційні здібності;

- під час освітнього процесу та на уроках фізичного виховання, під час позаурочних, позашкільних заходів враховувати стан здоров’я школярів.

класним керівникам:

- спланувати роботу зі здійснення соціально-педагогічного супроводу за результатами діагностичних досліджень;

- спільно з практичним психологом провести батьківські збори щодо актуальних проблем виховання дітей молодшого підліткового віку «Психологія співпраці: як будувати свої взаємини з підлітком?», проводити групові та індивідуальні консультування батьків з проблеми адаптації.

TVTYHd38ttU 000

uMe32xf8iks 000

Додати коментар

Автору некоректних коментарів доступ до сайту буде заблокований.


Захисний код
Оновити

КАЛЕНДАР НОВИН

Березень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Educational Era

1524428277

Реєстрація в ДНЗ

regdnz

1522672676 converted

Українське ділове мовлення. Календар свят

ПОГОДА