^Вверх

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


МЕНЮ САЙТУ

 «… Хороші вчителі

         створюють хороших учнів»

                   Михайло Остроградський

Який же він, ХОРОШИЙ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК? Хто він? Якими елементами педагогічної майстерності має володіти? Ці питання були обговорені на тренінгу «Роль особистості класного керівника у формуванні творчо-працездатного учнівського колективу» 23.03.2018 року, який провела практичний психолог Боровець Олена Петрівна в рамках Тижня педагогічної майстерності класних керівників. Тренінг проходив під гаслом «Почни з себе! Тільки навчившись працювати творчо, ми зможемо навчити цього наших учнів».

Після обговорення та прийняття правил, учасники тренінгу  для того, щоб краще пізнати один одного і створити сприятливу атмосферу виконали вправу «Запрошення до чаю».

Класні керівники висловили свої побажання, очікування від заняття і розмістили їх на «Золотій рибці» з надією, що вона виконає їх як у відомих казках.

За допомогою вправи «Клубок» педагоги визначили ким для учня має бути класний керівник і створили павутину з елементів педагогічної майстерності. Учасники зазначили, що елементами є: знання дитячої психології, організаторські вміння і якості, емоційна стабільність, знання технологій педагогічного впливу на особистість, висока духовна культура вчителя та ін. Для закріплення виховники розрізали павутину і створили з ниток педагогічної майстерності намисто, на згадку про зустріч, у пам’яті якого відображені всі відповіді, міркування, думки. Воно стало своєрідним символом багатогранності, креативності, творчого підходу до своєї справи.

Шляхом обговорення, аналізу життєвих та педагогічних ситуацій, учасники тренінгу підійшли до висновку – якщо класний керівник не володіє навичками педагогічної майстерності, то виховна година чи захід пройде, але в ньому не буде ні продуктивності, ні доцільності і навряд чи він торкнеться глибини дитячих сердець.

Класні керівники, після створення портрету сучасного класного керівника з вирізок журналів, підійшли до основного завдання, яке ставили перед собою на початку заняття - складання професіограми. Виховники уявили, що творча особистість, як намальована книжка, складається з окремих сторінок і спробували записати на них всі можливі варіанти професіограми, а саме: сучасний класний керівник – хто він, кредо, за яким працює, особисті та професійні риси, перешкоди на шляху творчої діяльності. В результаті, учасники написали і видали книгу «Професіограма класного керівника», яка стала символом згуртованості, єдності. Практичний психолог Олена Петрівна підвела підсумок, що саме у єдності є сила, кожен сильний підтримкою тих, хто стоїть поруч. Як соняшник повертає свою  золотаву голівоньку по ходу годинникової стрілки, так і наше об’єднання класних керівників дружно йде на зустріч творчій діяльності.

Наприкінці роботи учасники мали змогу, за допомогою релаксаційної вправи побувати на морі, розслабитись та отримати додатковий заряд енергії.

Класні керівники повідомили, що їх очікування від заняття здійснились, їм вдалося активізувати знання із проблеми формування творчого працездатного учнівського колективу, виробити практичні стратегії партнерської взаємодії учителя і учнів, приємно поспілкуватися і отримати масу позитивних емоцій.

 P3230421 000

P3230434 000

P3230424 000

P3230428 000

P3230437 000

P3230448 000

P3230456 000

Додати коментар

Автору некоректних коментарів доступ до сайту буде заблокований.


Захисний код
Оновити

Українське ділове мовлення. Календар свят

ПОГОДА