^Вверх

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


МЕНЮ САЙТУ

У сучасних умовах розвитку суспільства знання про природу та навколишнє середовище залишаються одним з основних складників змісту природничої освіти. Ці знання є основою для формування в учнів загально- навчальних та спеціальних умінь, зокрема таких важливих, як уміння вести спостереження, виконувати експеримент, самостійно отримувати і переробляти інформацію. Це визначається насамперед тим, що науки про живу природу є основою пізнання навколишнього світу, розуміння законів живої природи, існування і виживання якого неможливе без збереження середовища існування. Засвоєння знань пов'язується зі здатністю учня свідомо використовувати їх у повсякденному житті.

У жовтні традиційно в навчальному закладі проводиться Декада біології та хімії. Основними завданнями декади є активізація методичної роботи, розвиток творчої діяльності, професійної майстерності та компетентності педагогів, розвиток в учнів пізнавальних інтересів, вміння самостійно працювати, спостережливість, уважність, вміння слухати та висловлювати свою думку, розширювати кругозір, створення у навчально-виховному процесі атмосфери успіху, яка сприяє розвитку особистості дитини, розкриттю унікальних здібностей вихованців, відчуття радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів, обмін педагогічним досвідом.

Під час проведення декади біології та хімії були використані такі форми роботи, як нестандартні уроки (уроки-мандрівки, брейн-ринги, вікторини, ігри), екологічні марафони, конференції та семінари, конкурси виробів з природного матеріалу, малюнків, фото, плакатів, композицій, виступи агітбригад.

Вчителями біології та хімії Боровець Л. І., Минюк І.М., Лукавенко Т. П., Ромашук В.П., Андрощук Т. В. розроблено план проведення декади, до якої включені позакласні заходи з предметів біології та хімії. Робота декади була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів.

Відкриття Декади «У світі цікавої хімії та біології» відбувалось на святковій лінійці учасниками агітбригади.

Вчителями організовані конкурси біологічних та хімічних віршів, кросвордів, загадок, головоломок та казок в якому взяли участь учні 5-11 класів. Учнями 11-х класів були випущені інформаційні бюлетні «Перші кроки до здорового способу життя», інформацією старшокласники поділилися з учнями закладу. Учні 10-А класу підготували рубрику «Хіміки жартують». Були проведені хвилини цікавої інформації про харчові добавки. Молодші школярі брали участь у конкурсі на найкращий малюнок «Мій домашній улюбленець».

Під час декади діти не тільки малювали, але і робили композиції з природного матеріалу «Диво осені», в якому взяли участь учні 5-8 класів.

Пізнавальний захід «Це цікаво» поглибив знання учнів з біології та хімії, зацікавив до предметів.

Педагоги показали вихованцям різні напрямки роботи з покращення довкілля, щоб кожен з них міг практично використати свої здібності та побачити результати роботи. В навчально-виховній роботі велике значення відводиться практичній діяльності учнів, яка вдосконалює творчі здібності.

У конкурсі рефератів «Екологічний стан Рівненщини» учні 8-11 класів висвітлили екологічні проблеми нашого регіону.

Учні старших класів провели усний журнал «Рослини і тварини Червоної книги Рівненщини» для школярів 5-10 класів, завдяки якому школярі підвищили рівень знань з теми.

Надзвичайно цікаво відбувся фотоконкурс «Диво на долоньці» та конкурс відеороликів про природу. Діти приносили цікаві епізоди з їхнього життя, фото та відео рослин, тварин.

З метою збереження і зміцнення здоров’я було проведено гру «Чи знаємо ми себе?» між учнями 10-х класів (вчитель Лукавенко Т.П.), під час якої діти отримали поради щодо загартування свого організму.

В рамках декади були проведені наступні ігри: «У світі рослин» (6 кл., вчитель Минюк І. М.), «Поле чудес» (8 кл., вчитель Андрощук Т. В.), біологічний брейн-ринг «Хто знає більше?» (7 кл., вчитель Боровець Л. І.), «Щасливий випадок» (9 кл., вчитель Андрощук Т. В.), вікторини: «Що всередині нас?» (8 кл., вчитель Боровець Л. І.), хіміко-біологічна вікторина (9 кл., вчитель Ромашук В. П.).

Закриття Декади біології та хімії завершилося шкільною лінійкою на якій підбили підсумки, нагородили найактивніших учасників. За підсумками декади було виявлено певне коло інтересів учнів для планування і проведення заходів у наступному навчальному році. Декада закінчилася, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання, підтримують інтерес та бажання вчитися.

Додати коментар

Автору некоректних коментарів доступ до сайту буде заблокований.


Захисний код
Оновити

КАЛЕНДАР НОВИН

Липень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Українське ділове мовлення. Календар свят

ПОГОДА