^Вверх
13 лютого 2019 року в основному приміщенні закладу був проведений навчальний семінар педагогічнихпрацівників, які працюють в інклюзивних класах з теми «Психофізичні особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами відповідно до нозологій». Головне завдання семінару було спрямоване на вивчення складників поведінкового аналізу та особливостей освіти дітей з особливими освітніми потребами за різними нозологіями, які навчаються та виховуються в закладі.
Керівник семінару Мамчур Н.А., логопед закладу, ознайомила присутніх з особливостями поведінки дітей з різними порушеннями, рекомендаціями науковців щодо освіти таких дітей в закладах загальної середньої освіти за допомогою мультимедійної презентації та відеофрагментів. Використовуючи вправи інтерпретації, запропонувала учасникам семінару відчути себе на місці дітей з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, аутичного спектру, мовлення, висловлюючи власні емоції та думки з цього приводу. Дениско Т.Ф., психолог закладу, провела психологічну розминку, запропонувавши учасникам зазначити дітей з якими працюють, визначити їх риси, сильні та слабкі сторони, означити побажання та сподівання на паперових макетах дитячих долоньок, які згодом були прикріплені до дошки.
Мабуть найбільш хвилюючими були виступи батьків, які мають найбільшу мрію, щоб їхні діти були здоровими та щасливими, успішно соціалізувалися в шкільному середовищі.
Крім того учасники команд психолого-педагогічного супроводу таких учнів (6) і вихованців (2), переглянули індивідуальні програми розвитку, заслухали інформації асистентів вчителів, вчителів-предметників, класних керівників. Батьки вихованців Семенович О.П., Огородник Н.М., учнів — Петля С.М., Цимбалюк Г.Ф. взяли активну участь у обговоренні програм, висловили власні пропозиції.
Були вироблені рекомендації щодо подальшої освіти дітей з особливими освітніми потребами.
Виступи учасників семінару засвідчили чітке переконання, що освіта таких дітей буде ефективною лише при командному підході, тісній співпраці та конструктивного діалогу усіх учасників процесу, і учнів, і батьків та педагогів.
Після завершення семінару відбулися індивідуальні консультації батьків з асистентами, класними керівниками, вчителями-предметниками.