^Вверх
Загальновідомо, що людина, якій притаманна висока комунікативна культура, зазвичай має широке коло спілкування з різними людьми, легко налагоджує дружні стосунки як з дорослими, так і з дітьми, адже вона приємна в спілкуванні і викликає у співрозмовника симпатію. Така людини впевнено крокує по життю, легко переборюючи труднощі, з якими стикається.
Педагогу, з огляду на специфіку його діяльності, просто необхідно не лише вміти спілкуватися самому, а й навчити цього дітей. Від того, як вихователь спілкується з дітьми, залежить ступінь їх пізнавального інтересу й мотивації до діяльності. Тому в опорному закладі Гореньчук О.М., заступником директора з НВР та Дениско Т.Ф., практичним психологом було організовано для вихователів дошкільних груп інтерактивну консультацію з елементами тренінгу «Мистецтво спілкування з дітьми дошкільного віку» з метою з’ясування чинників, що забезпечують ефективність спілкування з дошкільниками, подолання стереотипів та спонукання педагогів до професійної рефлексії.