^Вверх
29 жовтня 2019 року на базі дошкільного підрозділу було проведено навчальний семінар «Організація роботи в інклюзивному класі» з вчителями, вихователями та асистентами, які працюють в інклюзивному класі перший рік. Були розглянуті питання за допомогою яких визначили ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами (1.Ккомпетентності вчителя для реалізації інклюзивного навчання. 2.Асистент вчителя: взаємодія з педагогами та дітьми. 3.Співпраця шкільної команди. Спільне викладання).
Також ознайомили вчителів з психофізичними особливостями розвитку дітей з особливими освітніми потребами відповідно до нозологій та особливостями корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами відповідно до нозологій.
31 жовтня 2019 року було продовжено роботу навчального семінару «Організація роботи в інклюзивному класі». Метою даного засідання було ознайомити та навчити вчителів надавати батькам дітей з психофізичними особливостями розвитку допомогу та ознайомити з педагогікою партнерства.
Учасникам семінару було презентовано адаптовану модель стадій переживання родиною народження дитини з особливими потребами. Проаналізували соціальні проблеми, що детермінують емоційні стани батьків дитини з порушенням розвитку.
Також були надані практичні рекомендації роботи з батьками дітей, які навчаються з учнями з психофізичними порушеннями.