^Вверх

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


МЕНЮ САЙТУ

Корисні лінки

22 листопада 2019 року на базі опорного закладу було проведено засідання педагогічної ради.

На порядок денний було винесено три питання:

1. Про порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 році.

2.Реалізація сучасних інноваційних технологій навчання на засадах компетентнісного підходу при викладанні предметів.

3. Про організацію освіти дітей з особливими освітніми потребами.

Заступник директора з навчально-виховного роботи опорного закладу Зубчик Г.П. ознайомила членів педагогічного колективу з Порядком підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністерства освіти і науки від 21.08.2019 року №800. Було акцентовано увагу на особливостях підвищення кваліфікації педагогів дошкільного підрозділу, педагогів, які надають загальну середню освіту. Детально проаналізовано розділи щодо визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, фінансування. Розглянуто лист Міністерства освіти і науки України від 04.11.19 року №1/9-683 «Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників».

Друге питання було проміжним підсумком досліджень з науково-методичної проблемної теми над якою працює заклад ««Реалізація сучасних підходів до навчання і виховання з метою формування компетентнісної особистості в умовах інтеграції до європейського освітнього простору». У своїх виступах заступник директора з навчально-виховного роботи опорного закладу Зубчик Г.П., заступники завідувачів Колодязнівської і Хотинської філій Меленчук Н.І., Попович О.М. зазначили, що більшість педагогів закладу надають перевагу інтерактивним, проектним, інформаційно-комунікаційним технологіям, їх елементам, методам та прийомам.

Доповідачі заступник директора з навчально-виховного роботи опорного закладу Гореньчук О.М., завідувач Колодязнівської філії Ковальчук Г. Р. проаналізували організацію освіти дітей з особливими освітніми потребами. Гореньчук О.М. детально охарактеризувала організацію роботи двох інклюзивних груп в дошкільному підрозділі і шести інклюзивних класів, де освіту здобувають відповідно 5 і 7 осіб з особливими освітніми     потребами, індивідуального навчання учня 10 класу. Ковальчук Г.Р. розповіла про роботу педагогів філії в інклюзивному 5-А класі, організацію індивідуального навчання учениці 7 класу. Виступаючі звернули увагу на наявність необхідної нормативно-розпорядчої документації, відзначили проблеми: відсутність необхідного матеріально-технічного і навчального забезпечення, рекомендацій профільного міністерства щодо записів в класному журналі змісту уроків дітей, які навчаються за програмами для дітей з інтелектуальними порушеннями, ресурсної кімнати тощо.

З метоюу досконалення формування в педагогів теоретичних понять з проблем інклюзивного навчання; практичних навичок організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти було проведено тренінг «Інклюзивне навчання». Педагоги працювали в п’яти групах, виконуючи завдання зі створення ментальних карт «Алгоритм організації інклюзивного навчання в закладі», «Алгоритм створення індивідуальної програми розвитку», «Алгоритм діяльності асистента вчителя та вчителя в інклюзивному класі», «Модель переваг та недоліків в інклюзивного навчання», «Алгоритм діяльності команди психолого-педагогічного супроводу». На закінчення групи створили портрет учня, зробивши висновок, що тільки разом, у співпраці можна досягти якісного результату. Велику підготовку до проведення тренінгу було здійснено практичним психологом закладу Боровець Оленою Петрівною.

З кожного питання педагогічна рада прийняла постанови, що прийняті до виконання.

1 000

2 000

3 000

4 000

5 000

6 000

7 000

8 000

9 000

10 000

11 000

12 000

Додати коментар

Автору некоректних коментарів доступ до сайту буде заблокований.


Захисний код
Оновити