^Вверх
22 листопада 2019 року на базі опорного закладу було проведено засідання педагогічної ради.
На порядок денний було винесено три питання:
1. Про порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 році.
2.Реалізація сучасних інноваційних технологій навчання на засадах компетентнісного підходу при викладанні предметів.
3. Про організацію освіти дітей з особливими освітніми потребами.
Друге питання було проміжним підсумком досліджень з науково-методичної проблемної теми над якою працює заклад ««Реалізація сучасних підходів до навчання і виховання з метою формування компетентнісної особистості в умовах інтеграції до європейського освітнього простору». У своїх виступах заступник директора з навчально-виховного роботи опорного закладу Зубчик Г.П., заступники завідувачів Колодязнівської і Хотинської філій Меленчук Н.І., Попович О.М. зазначили, що більшість педагогів закладу надають перевагу інтерактивним, проектним, інформаційно-комунікаційним технологіям, їх елементам, методам та прийомам.
Доповідачі заступник директора з навчально-виховного роботи опорного закладу Гореньчук О.М., завідувач Колодязнівської філії Ковальчук Г. Р. проаналізували організацію освіти дітей з особливими освітніми потребами. Гореньчук О.М. детально охарактеризувала організацію роботи двох інклюзивних груп в дошкільному підрозділі і шести інклюзивних класів, де освіту здобувають відповідно 5 і 7 осіб з особливими освітніми потребами, індивідуального навчання учня 10 класу. Ковальчук Г.Р. розповіла про роботу педагогів філії в інклюзивному 5-А класі, організацію індивідуального навчання учениці 7 класу. Виступаючі звернули увагу на наявність необхідної нормативно-розпорядчої документації, відзначили проблеми: відсутність необхідного матеріально-технічного і навчального забезпечення, рекомендацій профільного міністерства щодо записів в класному журналі змісту уроків дітей, які навчаються за програмами для дітей з інтелектуальними порушеннями, ресурсної кімнати тощо.
З метоюу досконалення формування в педагогів теоретичних понять з проблем інклюзивного навчання; практичних навичок організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти було проведено тренінг «Інклюзивне навчання». Педагоги працювали в п’яти групах, виконуючи завдання зі створення ментальних карт «Алгоритм організації інклюзивного навчання в закладі», «Алгоритм створення індивідуальної програми розвитку», «Алгоритм діяльності асистента вчителя та вчителя в інклюзивному класі», «Модель переваг та недоліків в інклюзивного навчання», «Алгоритм діяльності команди психолого-педагогічного супроводу». На закінчення групи створили портрет учня, зробивши висновок, що тільки разом, у співпраці можна досягти якісного результату. Велику підготовку до проведення тренінгу було здійснено практичним психологом закладу Боровець Оленою Петрівною.
З кожного питання педагогічна рада прийняла постанови, що прийняті до виконання.