^Вверх
Сучасні освітні виклики, спричинені пандемією та переходом на нові форми навчання, торкнулися і практичних психологів закладів освіти. Наразі перед спеціалістами стоїть завдання опанування та використання ефективних дистанційних форм роботи з усіма учасниками освітнього процесу.
Тому, 05 листопада в режимі онлайн на платформі Google Meet відбулося засідання педагогічної спільноти практичних психологів закладу з теми «Виклики дистанційної освіти: особливості організації системи роботи практичного психолога». Метою заходу було вироблення алгоритму професійної діяльності працівників психологічної служби у закладі під час карантину.
На засіданні були опрацьовані нормативно-правові документи, що регламентують діяльність під час дистанційного навчання, висвітлені нотатки з досвіду роботи про особливості діяльності психологів під час дистанційного навчання, які презентувала Олена Боровець. Після чого, члени педагогічної майстерні поділилися власними напрацюваннями щодо використання інтерактивних форм по всіх напрямках діяльності.
В другій частині засідання психологи закладу виробили практичні навички використання інтерактивних платформ та застосунків і розробили технологію психологічного супроводу дистанційного навчання.