Ви тут: Головна
^Вверх

Булінг (від англ. Bully - хуліган, забіяка, насильник) – психологічний терор, побиття, цькування однієї людини іншою. Випадки насильства серед учнів завжди були частиною школи, однак зараз вони стають дедалі помітнішими. Серед дітей 11-15 років поширені плітки, принизливі жарти та бойкот, цькування однієї дитини іншою, агресивне переслідування. Є ще модифікації - мобінг і кібербулінг.
Мобінг – дії менш радикальні – обзивання, непристойні жарти, плітки.
Кібербулінг – цькування через Інтернет, соцмережі, смс, електронну пошту.

Загальновідомо, що людина, якій притаманна висока комунікативна культура, зазвичай має широке коло спілкування з різними людьми, легко налагоджує дружні стосунки як з дорослими, так і з дітьми, адже вона приємна в спілкуванні і викликає у співрозмовника симпатію. Така людини впевнено крокує по життю, легко переборюючи труднощі, з якими стикається.

Тринадцятого березня 2019 року на базі Березнівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-дошкільний навчальний заклад» відбувся ІІ етап учнівської олімпіади «Юне обдарування-2019» з базових дисциплін: математика, українська мова, природознавство. Чотири учні нашого закладу взяли участь у олімпіаді.

26 лютого 2019 року в опорному закладі Прислуцький навчально-виховний комплекс «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» відбулися збори для батьків 1-4 класів на тему «Що таке булінг? Як з ним боротися?». Метою зустрічи було донести до батьків важливість та актуальність даної теми, а також способи запобігання виникненню булінгу між дітьми.

22 лютого учнями 4-А класу під керівництвом Романович Н.А. була проведена спортивна розвага з елементами театралізованого дійства «Зима з Весною зустрічаються». Діти із захопленням змагалися у спортивних естафетах, грали гру на розвиток уваги з цеглинками LEGO, танцювали, Весну закликали, а Зиму проводжали. Розвага пройшла весело та завзято. Всім дуже сподобалось!

13 лютого 2019 року в основному приміщенні закладу був проведений навчальний семінар педагогічнихпрацівників, які працюють в інклюзивних класах з теми «Психофізичні особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами відповідно до нозологій». Головне завдання семінару було спрямоване на вивчення складників поведінкового аналізу та особливостей освіти дітей з особливими освітніми потребами за різними нозологіями, які навчаються та виховуються в закладі.